Monday, July 20, 2009

expression of feelings

1st of all aku nk minta maaf sm ade catatan ni membuat ade pihak yg terasa hati atau x?tp biarkan ianya hanya luahan hati aku..pe pun kalau rs yg salah aku sedia terima teguran dengan lapang dada..cuma aku dapat rasakan bulan ni merupakan bulan yang ssh tuk mengawal emosi bg sume org..aku pun dh xtau nape..maybe dh nk dekat puasa..so nates pun berusaha tuk membiarkan nafsu amarah menguasai manusia..tp apa yg ptg kita byk2 beristigfar..kerana ALLAH sentiasa bersama kita.

1hb aku dh memulakan kehidupan aku di rumah sewa baru...walaupun ianya memberi impaks yg sgt mendalam.tp nk xnk inilah namanya penyewa..yg sentiasa dibelenggu oleh masalah ini...insyallah kalau de rezeki aku mengimpikan rumah milik sendiri...aku akan berusaha tuk itu..bulan ni gak aku start dok ngn housemate baru...selama ni aku ngn kak nana je..tp kak nana dh kene pindah so tgl aku ngn aku housemate br je...rasa rindu plak aku kt kak nana..yela mana xnye..kak nana ni leh dikategori sebagai akak aku le...apa2 masalah sume aku mgadu kat dia..dia yg byk beri aku nasihat..yg lagi penting dia selalu masak so masakan dia mmg power ar..xpela kerjaya dia so kene move dr mpm...

cerita pasal life aku plak tolongla...ade je yang xkena..semakin gusar tuk aku pikirkan bda ni..kawan2 mcm nk larikan daripada aku, aku pun jd tak paham. Aku ada buat salah ke dekat mereka ? terasa macam dipulau oleh diorg plak.kalau ada salah aku mintak maaf.aku sedar aku insan yg kerdil..maybe aku xsedar bda yg dibuat secara langsung ataupun xlangsung.ataupun aku je yang perasan dengan apa yg berlaku...n tiba2 hati aku sgt sayu dengan kejadian ini..

Skung ni aku berdoa agar apa yang jd sume ni akan menjadi seperti sedia kala


~p/s~
"Masalah jangan dipendam dalam diri. Nanti ia memakan diri. Jangan juga diluahkan segalanya pada manusia kerana mungkin ia akan diguna untuk memburukkan kita. Jika diluahkan dalam diari, diari tak dapat bantu kita. Luahkan rasa hati kita pada tuhan. Sesungguhnya dia Maha Mendengar lagi Maha Melihat. Dia akan membantu hambanya yang meminta pertolongan dariNya."

2 comments:

Abang Terrer said...

Hmm mcm ada isu je...

atle ♥ waT¡e said...

Haaa?? diPULAUkan???